2014. július 19., szombat

Régen írtam



Régen írtam…
Már nagyon régen írtam,és sok dolog történt azóta.Gábor és anya hivatalosan is összejöttek,és járnak,szerelmesek egymásba.Mindkettőjükön látszik,hogy boldogok.Minden hétköznap reggel együtt járnak dolgozni,Gábor jön mindig anyáért.Szoktak menni randizni,általában étterembe járnak.Anyának viszont még mindig elég ideje van rám,és sokszor kérdezi,hogy ne töltsünk-e még több időt együtt,és mindig kérdezi,hogy nem zavar-e Gábor.Erre a kérdésre csak azt tudom mondani,és azt szoktam rá neki mondani,hogy természetesen nem zavar,és én is kezdem megkedvelni,mert jó fej,kedves,őszinte.Azt nem tudom,hogy ide költözik-e hozzánk,vagy mi költözünk-e hozzá,mert még erről semmit sem mondtak,nyilván pár hét után még ők sem ezt tervezik,csak mindegyiküknek kényelmesebb lenne.Nem szeretnék ebből a lakásból elmenni,mert már megszoktam itt mindent,és nagyon szeretem a szobámat.Tegnap Rebekánál voltam,náluk voltunk,filmeztünk,utána meg elmentünk sétálni a városba.A suliban megbeszélés volt,és Rebekával voltunk ott.A tanárok kedvesek voltak,egyik sem látszott olyan nagyon szigorúnak.Körbevezettek minket az iskolában,körülnézhettünk egy kicsit,aztán elmondták,hogy mikor lesz a beiratkozás,és mikor lesz az évnyitó.Gólyatábor nem lesz sajnos,pedig Rebekával azt vártuk a legjobban!Szóval ezt azért nagyon sajnáljuk.Holnap egy egész napot itt tölt Gábor,kíváncsi vagyok,hogy milyen lesz,hogy már hárman leszünk.Igaz,hogy most csak egy napra változik a helyzet,de aztán ki tudja,hogy később mit hoz az élet,lehet,hogy örökre hárman leszünk,vagy esetleg négyen!Szeretnék egy kistestvért,mert szeretem a kicsiket,olyan aranyosak!Megtudnám szokni,hogy többen lennénk itt,de ha költözni kellene,az túl nagy változást jelentene.Bár a változás nem mindig rossz!:)


A szerző/szerkesztő megjegyzései:
[Tényleg régen írtam,ezért ne haragudjatok,csak annyira elfáradt a lelkem,hogy egyszerűen ehhez sem volt erőm!]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése