2014. július 3., csütörtök

Múlt és jelen



A múlt és a jelen
Sziasztok!
Erika vagyok,14 éves.Az életem nem indult könnyedén,ugyanis a vérszerinti anyukám a budapesti klinikán megszült,és egy nappal később ott is hagyott.Ezt kisbabaként természetesen nem éreztem és nem tudtam,erre nem emlékszem egyáltalán.Anyukámról neveztek el,ő is Erika.1 hónaposan kerültem csecsemőotthonba,mert addig rengetegszer voltam beteg.Fél éves koromban nyilatkozott anya,hogy nem mond le rólam.Nem is mondott le rólam.Küzdött értem,kialakította a nekem szükséges életkörülményeket.1 éves koromban eljött értem Budapestre,és hazavitt magához Mosonmagyaróvárra.13 éve élek Mosonmagyaróváron.Szeretek itt lenni,mert itt él a legjobb barátnőm,aki az osztálytársam is volt általános iskolában,őt Rebekának hívják.Az ő anyukája,Klári,és az én anyukám a legjobb barátnők azóta,mióta megismerték egymást még középiskolában.Kláriékkal egy héten többször is találkozunk,ritka az a hét,amikor egyáltalán nem látjuk őket.Van,amikor ők jönnek át,és van,amikor mi megyünk át.Rebeka apukája,Miklós kint dolgozik Németországba,pontosabban Heidelbergbe 3 hónapja.Rebekáék hamarosan költöznek ki hozzájuk,sajnos.Anya és én ketten vagyunk csak,a vérszerinti apukámat nem ismerem,de valahogy nem is hiányzik.Anyának persze mondogatom,hogy kellene egy testvér,de még nem találta meg a számára ideális partnert,aki velem együtt fogadná el őt.Nagyon jó kapcsolatom van anyával,ennél jobb kapcsolatot egy rossz kezdet után nem is lehet elképzelni.
Örülök,hogy végül így alakult az életem.Az általános iskolai ballagás után most várjuk a felvételi eredményeket.Egy győri szakközépiskolába jelentkeztem Rebekával együtt.Remélem mindkettőnket felvesznek.Bejárósok leszünk!

A szerző megjegyzései:
[Ebben a bejegyzésben megismerhetitek Erika múltját!]
Link a történet ismertetőjéről:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése